Jouw mening telt

Wij willen jou graag betrekken bij ons beleid en onze activiteiten. Door jouw inspraak kunnen wij de kwaliteit van de hulp- en dienstverlening verbeteren. Daarom vinden we het belangrijk wat je van de hulp vindt en vragen naar jouw mening.

Cliënttevredenheidsonderzoek
Als de hulp of dienstverlening aan jou is afgerond ontvang je een (digitaal) formulier met vragen. Deze vragen gaan over hoe jij onze ondersteuning hebt gevonden. Hoe meer mensen de vragen beantwoorden, des te beter weten wij wat jij van de hulp- en dienstverlening wilt en verwacht. Je kunt dit anoniem doen. Met de uitkomsten kunnen wij de kwaliteit van het hulpaanbod en alles daaromheen zo goed mogelijk maken.

Cliëntenpanel
Eens per jaar organiseren wij een cliëntenpanel, waarbij jij als (oud)cliënt kunt aanschuiven om mee te praten over onderwerpen als het hulpverleningsaanbod, de bereikbaarheid en onze koers. Ben jij bereid eens deel te nemen aan dit panel dan kun je je hiervoor aanmelden op 0320 211 700 of mailen naar: mdf@mdflevoland.nl (onder vermelding van aanmelding cliëntenpanel). Daarna kun je uitgekozen worden om mee te doen met het panel. Je krijgt dan een uitnodiging.